dilluns, 15 de juliol del 2013

Amphi Festival 2013: Alice Neve Fox

Aquest divendres ja marxo cap a Colònia. Aquest any porto el temps una mica més just perquè l'any passat vaig marxar el dia abans i així vaig tenir tot divendres per passejar i inspeccionar la zona. Fins i tot per a recollir l'entrada. Aquest any arribaré divendres molt tard a la nit i ja em llevaré dissabte per anar al festival, encara havent de passar per la taquilla a recollir l'entrada. Però tenint en compte que obren les portes a les 10h i els concerts no són fins al cap de quasi 2h, no hi ha de què preocupar-se realment.

Em queden, doncs, 5 dies abans d'encaminar-me cap a Alemanya. I crec que em queden només 3 grups per a acabar el meu llistat de l'Amphi Festival.

Ara ja només em queden grups que no conec, així que començo per un qualsevol: Alice Neve Fox.


Breu descripció: la cantant i compositora Elena Alice Fossi va formar aquest projecte acústic paral·lel als altres grups als que pertany (Kirlian Camera, Spectra Paris, etc.) fa uns anys, juntament amb: Kyoo Nam Rossi (guitarres i percussió) i Andrea Artusi (baix).

Tot i que van començar com un passatemps, el grup va adquirir molt èxit ràpidament i es va anar consolidant. Actualment està reescribint cançons i adaptant-les al seu estil personal

Discografia: no l'he trobat. No hi ha gaire informació al respecte. Potser no han enregistrat res i només es dediquen a tocar en viu.

Temes més coneguts:
  1. Odyssey Europa MMXII (video)
  2. No Sound but the Wind (video)
  3. Nightglory (video)
  4. Mad World (video)

He escollit la cançó que més visionats a tingut a Youtube perquè a part de què no hi ha gran cosa, la conec pel concert de Kirlian Camera al que vaig anar fa quasi un any, Odyssey Eruopa MMX!!:


Continuarà...