dissabte, 25 de maig del 2013

Terminal Choice: Bitch Like You

Com tantes altres vegades, em pensava que havia parlat sobre un grup, però buscant buscant no n'he trobat res. En aquest cas es tracta de Terminal Choice.

Es tracta d'un grup alemany format el 1993 pel Chris Pohl, també el membre principal de Blutengel. El seu so està entre el rock electrònic i el rock gòtic. No els conec molt, però m'han donat una mica una sensació similar a la de Blutengel: m'agraden, però veig que no tenen una qualitat excessiva. Tot i això, crec que val la pena donar-los una oportunitat.

La cançó que vaig escoltar ahir i que em va fer pensar en certa gent i en el fet que l'havia de compartir és Bitch Like You i, especialment, el següent text: "I feel just too young to waste the rest of my life with a bitch like you. You better shut your mouth. I don't wanna see you again. It's written all over my face".


En aquest cas em recorden una mica a The Offspring...