dimarts, 21 de maig del 2013

Amphi Festival: Signatura d'autògrafs

Encara no sabem els horaris dels directes dels grups de l'Amphi Festival d'aquest any, però sí que sabem qui i quan firmarà autògrafs.



Ho podem llegir aquí, també. Pel que veig, començarà cap a les 13h, el que és una llàstima ja que normalment a primera hora els concerts són els que menys m'interessen i m'hi hagués pogut passar més tranquil·lament.

Falten 2 grups per a confirmar i hi ha algun grup que m'agradaria veure, com sempre, encara que alguns ja els hagi vist, o no els conegui del tot. Per exemple, a VNV Nation o a Frozen Plasma els he vist dues vegades, però mai està de més saludar-los de nou, tot i que crec que pot ser que estigui una mica ple, sobretot en el primer cas. Pel que fa a Frozen Plasma, tinc un nou cd d'edició limitada que m'agradaria que em firmessin, per a fer-lo encara més especial. És aquest. Ja penjaré alguna foto en algun moment.

Altres grups que no estaria malament veure serien Funker Vogt, Solitary Experiments, Wesselsky (aquest també ja me l'he trobat a Zúrich) o Oomph!.

Però el més important, clarament, és el Peter Heppner, que hi serà el diumenge de 19h a 19.50h. Segurament estarà tocant algú interessant o voldré anar a fer "cua" per a veure algú després des d'aprop de l'escenari, però per poc que pugui, m'hi deixaré caure. En aquest cas, potser fins i tot deixaria de veure alguna actuació per a poder-lo saludar, però dependrà de qui toqui. Aquest any, a més, conec algú més que va al festival, i sempre li puc demanar que em guardi un lloc fins que torni.

Qui m'agradaria que ocupés aquests dos darrers llocs que encara s'han d'anunciar? Clarament Chrom i segurament De/Vision o Welle:Erdball, fins i tot.