dijous, 23 de maig del 2013

Amphi Festival 2013: Escape with Romeo

Reprenc el meu llistat de l'Amphi Festival.

Se m'estan acabant els grups que conec o que em sonen, tot i que encara en queden uns quants. D'alguna no n'havia sentit a parlar mai, o no n'he trobat cap cosa, però encara puc descriure'n algun més. En aquest cas li ha tocat a Escape with Romeo, de qui sí que n'havia sentit a parlar, però no els havia escoltat mai.


Breu descripció: es tracta d'un grup que va sorgir de Colònia el 1989. Actualment el grup està format per: Thomas Elbern (veu i guitarra), Martin 'Potti' Pott (teclats) i Frenzy (bateria). Ells mateixos defineixen el seu so com una barreja de post-punk i electrònica moderna, el que vindria a voler dir que tenen una guitarra potent i també teclats, tot i que a mi em sembla bastant més tranquil·la que el punk.

Discografia
  1. Escape with Romeo (1990)
  2. Autumn On Venus (1992)
  3. Next Stop Eternally (1993)
  4. Blast Of Silence (1996)
  5. How Far Can You Go (mit Live-CD "Dance In The White Room") (1998)
  6. Come Here White Light (2001)
  7. Love Alchemy (2002)
  8. Psalms Of Survival (2004)
  9. Emotional Iceage (2007)
  10. Samsara (2012)

Temes més coneguts:
  1. Somebody (video)
  2. Everyone Against Everyone (video)
  3. Tears Of Kali (video)
  4. Here comes the Night (video)
  5. It's Loneliness (video)

M'ha costat una mica decidir quina cançó posar. He hagut de tornar a escoltar aquelles que em sonaven de nom perquè no les conec gaire i les confonc entre elles. Al final m'he decidit per compartir Tears of Kali perquè té un to encisador del que, almenys jo, no em puc escapar. La veu suau i els sons electrònics de fons et cautiven:


Continuarà...

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

JO els vaig coneixer amb "Somebody". Em va semblar una cançó insoportable. Des d'aleshores, els hi he agafat una mica de mania. Però ara que els escolto, no estan mal (Excepte "somebofy" que segueixo sense poder-la soportar)

Salutacions.