dilluns, 6 de maig del 2013

Depeche Mode: Comença la gira!

Aquest dissabte 4 de maig va començar la gira de Depeche Mode.

Aquest primer concert oficial del tour va ser a Niça i el setlist va ser... Spoiler! Bé, per si de cas, ho posaré en un enllaç, per no espatllar la sorpresa que tindrà molta gent, això sí, jo deixaria de llegir si no voleu saber quines cançons toquen.

Personalment no m'importa saber quines cançons tocaran, la meitat de les vegades igualment les oblido. A més, avui en dia és complicat que no te n'assabentis simplement navegant per internet. Si ho voleu saber, feu clic aquí.

Ja passant a comentar les cançons, destacar que del darrer disc hi falten les dues que a mi més m'agraden: Slow i Broken i que canviaria sense dubtar The child inside per qualsevol altra del Martin.

De les cançons d'altres discs hi ha els clàssics 100% imprescindibles: Enjoy the silence, Never let me down, I feel you, Walking in my shoes, Personal Jesus... i alguna sorpresa, com sempre. Jo en aquest cas potser destacaria Halo i Black Celebration.

Al Tumblr del grup es poden veure fotos de diferents moments.

Com ja vaig comentar fa uns dies, el Delta Machine és un cd que no m'ha acabat de fer el pes, per això hagués agraït que toquessin menys cançons. Però tot i això, Depeche Mode és Depeche Mode i per mi sempre val la pena veure'ls en directe. Així que al final aniré a Múnich l'1 de juny a veure'ls :)