dijous, 30 de maig del 2013

Amphi Festival 2013: Diary of Dreams

Tot i que s'acosta el concert de Depeche Mode a Múnich i no puc pensar en gran cosa més, aprofitaré aquesta estona per a ampliar el meu llistat de l'Amphi Festival, pel que queden un p arell de mesos.

Avui és el torn de Diary of Dreams, que acabo de veure que té pàgina en castellà - llatí.


Breu descripció: es tracta d'un grup alemany d'estil darkwave format el 1994. El principal membre és l'Adrian Hates, que va bastant per lliure excepte en els directes, on sempre té companyia: Gaun:A, Dejan, Torben Wendt (de Diorama) i Flex.

L'Adrian Hates es produeix ell mateix els cds i, tot i que el grup no el conec gaire, com tampoc la seva història, el que sí que m'ha cridat sempre l'atenció és el diseny dels seus àlbums, que sempre segueixen una mateixa línia estètica:



Discografia
  1. Cholymelan (1994)
  2. End of Flowers (1996)
  3. Bird Without Wings (1997)
  4. Psychoma? (1998)
  5. One of 18 Angels (2000)
  6. Freak Perfume (2002)
  7. Nigredo (2004)
  8. Nekrolog 43 (2007)
  9. (if) (2009)
  10. Ego:X (2011)
  11. The Anatomy of Silence (2012)

Temes més coneguts:
  1. She And Her Darkness (video)
  2. She (video)
  3. The Wedding (video)
  4. The Curse (video)
  5. Amok (video)

La cançó per la que jo els vaig conèixer és The Wedding, però com que ja la vaig compartir un dia, he intentat posar-ne una altra. El problema és que no en recordava cap més... Al final he engegat l'Spotify per a recordar-ne alguna i després de tornar a constatar que totes s'assemblen bastant entre elles, he escollit The Curse, que crec que és una de les clàssiques:


Continuarà...