dijous, 9 de maig del 2013

Amphi Festival 2013: Fabrik C

Sempre que he posat algun grup al llistat de l'Amphi Festival, era un grup que m'agradava o que em cridava l'atenció d'una manera més o menys positiva. En aquest cas és una mica diferent.

He intentat escoltar algunes vegades un dels discs de Fabrik C i la veritat és que no he aconseguit fer-ho de principi a fi, ja que m'acaben col·lapsant els pensaments amb un excés de força, soroll i agressivitat.


Breu descripció: el grup va "començar" als anys 80, però no va ser fins el 2005 que es va crear el nom i es va treure el primer cd. Fins llavors havia estat fent de productor i DJ. La veritat és que no he trobat el nom del component de Fabrik C per enlloc, però diria que es tracta d'un home d'Hamburg, el qual s'acompanya d'altres persones en els directes.

El seu so jo el definiria com a industrial, EBM... És molt dur, com de discoteca ja acabant la nit.

Discografia
  1. Farblos (2005)
  2. Gleichstrom (2005)
  3. Impulsgeber (2007)
  4. Widerstand (2011)

Temes més coneguts:
  1. 100% Elektronik (video)
  2. Chinese food (video)
  3. Klangaktiviert (video)
  4. Exorcism (video)
  5. Der zweite Tod (video)

Potser no s'hauria de jutjar tota una carrera a partir, només, del darrer disc que ha tret un grup. Per ara només he escoltat el Widerstand i no m'ha agradat, però potser algun dels altres cds m'atraparia una mica més. Com que no era capaç d'escollir una cançó per a compartir, simplement poso la més escoltada en diferència (pel que posa a Lastfm): 100% Electronik:


Ara n'he escoltat un tros i la veritat és que em reafirmo en la meva opinió. Per a mi és massa.

Continuarà...

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

ei!!! doncs jo te'ls compro. Molt bons.

Salutacions

btretze ha dit...

Jajaja! Tots teus aquests!!!