dimecres, 22 de maig del 2013

Depeche Mode: Broken

S'acosta el dia 1 de juny. Dia en què veuré el primer concert de Depeche Mode d'aquesta gira.

Toquen moltes cançons del darrer disc, que, per al meu gust, és massa soul. A més, no toquen les que més m'agraden (tot i que només he vist un parell de setlists): Slow i Broken. Però qui es pot resistir a veure'ls una altra vegada?

Aquest darrer 2012 he treballat en dues empreses i he cobrat l'atur un parell de mesos. Em pensava que em tocaria pagar a la declaració de la renta, però no. La justícia divina ha estat amable amb mi (després de l'horror d'inici d'any que he viscut) i ha decidit invertir aquests diners en... bé, han estat malgastats de forma automàtica. Ja estalvio dia a dia, aquests diners eren per a divertir-se.

Així, tal com deia, d'aquí una setmana i mitja aniré altra vegada a la preciosa ciutat de Múnich i podré veure els meus estimats depeches en directe.

Per a l'espera, posaré una de les millors cançons del Delta Machine, Broken:


Aquests videos d'estudi que han anat penjant no tenen preu. M'encanten.