dijous, 9 de maig del 2013

Concert Kraftwerk al Sónar

Ja vaig comentar, Kraftwerk estarà el divendres 14 de juny al Sónar 2013.

Al final, tenint en compte que no crec que mai més tingui la possibilitat de veure'ls (encara que ja no toquin tots) en viu, m'he comprat una entrada de nit (66€) per a poder-hi anar. Suposo que estarà ple de modernets (com sempre al Sónar), però en aquest cas, interessats en el grup perquè són uns històrics, però sense que realment els hi interessi. Espero poder-ho suportar i disfrutar d'una horeta de música i espectacle.

Comento que faran un espectacle perquè a la pàgina web posa que és un show 3D. No sé ben bé què vol dir, però suposo que serà alguna cosa similar al que vaig poder veure a Múnich. El que passa és que allà ens proporcionaven unes ulleres per a poder veure en 3 dimensions el que es projectava a les pantalles, i m'estranyaria que es fes el mateix en un concert en viu. Suposo que seran projeccions més simples, en dues dimensions.

Per a l'espera, he pensat en compartir la cançó Radioactivität. Potser no se sent molt bé, però es pot veure més o menys com serà l'espectacle:


El divendres també actuaran: Skrillex, Richie Hawtin presents ENTER., Two Door Cinema Club, Major Lazer, Bat For Lashes, Nicolas Jaar, Diplo, Richie Hawtin, Maya Jane Coles, Paco Osuna, C2C, Derrick May, Baauer, Raime, Angel Molina, Sound Pellegrino Thermal Team, Karenn, Alvin Risk, Eats Everything, Oneman, Objekt, Antal, San Proper, Matthias Zimmermann, César de Melero, Zero, Alizzz, Thug Ladies, Arcanoid...

Potser en conec uns 5, però també és cert que no he escoltat quasi res seu. Així que em passarà com l'anterior vegada que vaig anar al Sónar, que hi vaig per un sol grup i després es tracta de passejar una mica i admirar la fauna fins que en tingui prou i vulgui marxar.