dimecres, 8 de maig del 2013

Amphi Festival 2013: Icon of Coil

Després d'enviar a la merda a Seur pel seu servei lamentable (a veure si al final m'arriba el coi de mòbil o no), necessitava un moment de pausa. Mirant, mirant, he vist que encara no havia afegit al llistat de l'Amphi Festival un dels grups que tinc més ganes de tornar a veure.

Es tracta d'Icon of Coil.


Breu descripció: es tracta d'un grup norueg format el 1997. Els seus membres són: Andy LaPlegua, Sebastian Komor i Christian Lund. El seu so el definiria com a Futurepop, als seus inicis més dur, més proper a l'EBM. Només han tret 3 cds al mercat i, des de l'any passat, n'està anunciat un de nou.

Discografia
  1. Serenity Is the Devil (2000)
  2. The Soul Is In The Software (2002)
  3. Machines Are Us (2004)

Temes més coneguts:
  1. Shelter (video)
  2. Dead Enough For Life (video)
  3. Existence In Progress (video)
  4. Remove / Replace (video)
  5. Consumer (video)

He mirat quines cançons havia compartit fins ara i he vist que una de les meves preferides encara no hi era, així que l'elecció ha estat bastant senzilla: Dead Enough for Life. La primera vegada que la vaig escoltar va ser ja fa uns quants anys en un arxiu de diferents grups que em vaig descarregar. Allà hi vaig trobar molts grups nous o mig coneguts. I em va servir per ampliar els coneixements que en tenia i acabar engantxant-me a molts d'ells.





Continuarà...