divendres, 31 de maig del 2013

Amphi Festival 2013: Letzte Instanz

M'agrada fer aquest llistat de l'Amphi Festival perquè descobreixo grups i m'entreté. Però ara que ja porto més de la meitat de grups fets i els que em queden els conec més aviat poc, se'm fa complicat escollir.

Avui li toca a Letzte Instanz. Sé que n'he escoltat alguna cosa perquè en el seu moment vaig crear una llista de reproducció a l'Spotify, però en recordo ben poca cosa.


Breu descripció: es tracta d'un grup format a Alemanya el 1998. Aquell mateix any van treure el seu primer cd, Brachialromantik, i poc abans que sortís a la venda, el seu cantant va marxar. Va entrar a formar part del grup el Robin Sohn, que li va donar un nou aire i el seu estil musical sembla que va canviar una mica. Segons la wikipedia es pot definir com medieval-gothic-folk-alternative metal.

Actualment està format per: Holly, Holly D., M. Stolz, Benni Cellini, Oli, Michael Ende i David Paetsch. Utilitzen els instruments clàssics: veu, guitarra elèctrica, baix i bateria, però també hi afegeixen el violí o el violoncel.

Discografia
  1. 1998 - Brachialromantik (1998)
  2. Das Spiel (1999)
  3. Kalter Glanz (2001)
  4. Götter Auf Abruf (2003)
  5. Live (2004)
  6. Ins Licht (2006)
  7. Wir Sind Gold (2007)
  8. Das weisse Lied (2007)
  9. Schuldig (2009)
  10. Heilig (2010)
  11. Ewig (2012)

Temes més coneguts:
  1. Rapunzel (video)
  2. Wir sind allein (video)
  3. Das schönste Lied der Welt (video)
  4. Unerreicht (video)
  5. Mein Todestag (video)

Com comentava al principi, quasi no recordo el que he escoltat d'ells. Només hi ha un nom d'una de les cançons que em sona vagament, així que serà la que comparteixi, Das schönste Lied der Welt, en el M'Era Luna del 2006, amb una quantitat de gent impressionant (jo diria que a l'Amphi no hi arriba a haver-hi tanta gent, però tampoc ho vaig poder veure amb gaire prespectiva, un cop estàs a dins, mai sembla que hi hagi tanta gent):


Continuarà...