dimarts, 7 de maig del 2013

Amphi Festival 2013: The Beauty of Gemina

Ara estic una mica ociosa així que he decidit ampliar el meu llistat de l'Amphi Festival, que està arribant ja al 50% dels grups quan encara tinc 3 mesos de marge. Anem bé.

Per avui he escollit un grup del qual no n'havia sentit a parlar mai fins que vaig veure el llistat de grups d'aquest any. Es tracta de: The Beauty of Gemina.


Breu descripció: es tracta d'un grup de rock electrònic creat a Suïssa el 2006. Actualment està format per: Michael Sele (veu i teclat), Mac Vinzens (bateria), David Vetsch (baix) i Dennis Mungo (guitarra en els directes).

Pel que he pogut escoltar fins ara el seu so és bastant pausat i fosc, igual que els temes que tracten les seves lletres. La veu és profunda i en alguns moments em recorden a The Sisters of Mercy i a algun altre grup que ara mateix no puc identificar...

Discografia
  1. Diary of a Lost (2006)
  2. A Stranger to Tears (2008)
  3. At The End Of The Sea (2010)
  4. Iscariot Blues (2012)
  5. The Myrrh Sessions (2013)

Temes més coneguts:
  1. Voices Of Winter (video)
  2. Rumours (video)
  3. Dark Rain (video)
  4. Suicide Landscape (video)
  5. Stairs (video)

Tal i com m'acostuma a passar moltes vegades, no conec gaire el grup i només n'he escoltat 4 ó 5 cançons fins ara. Així que al final m'he quedat amb la seva cançó més coneguda: Voices of Winter:



Continuarà...

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

ei!! m'han agradat. també te'ls compro.

Salutacions