dimarts, 4 de juny del 2013

The Postal Service: Such Great Heights

Fa ja uns dies es va poder disfrutar del Primavera Sound a Barcelona. No hi he anat mai, no crec que hi vagi mai, però sempre m'agrada llegir qui hi toca i què s'hi pot veure.

Aquest any vaig llegir un article a El Periódico que comentava que The Postal Service tocarien al Primavera.

Llavors vaig pensar que tenien una cançó molt bona de feia anys, però que els havia perdut la pista. Què haurien fet durant tots aquests anys (uns 10)? Doncs res. Van treure el seu primer i únic àlbum, Give Up, i aquí ho van deixar.

Però això em va fer pensar en aquest tema, Such Great Heights, amb un to electrònic que se't queda gravat al cap. La veritat és que la recordava molt millor, però no està malament:


A part, pel que veig, els seus components tenen treballs paral·lels: Ben Gibbard (líder de Death Cab For Cutie) i Jimmy Tamborello (productor electrònic Dntel). En el primer dels casos és un grup molt conegut, tot i que jo diria que amb un so molt més rocker, pel que potser no m'interessaria tant, però li hauria de donar una revisió al cd que van treure conjuntament, perquè no el recordo del tot, però sí que recordo que no em va desagradar.