dimarts, 25 de juny del 2013

Horaris Amphi Festival 2013

Ja tenim els horaris de l'Amphi Festival d'aquest any. Com sempre, hi ha moltes coincidències, sobretot el dissabte. Es poden veure aquí els horaris a la pròpia pàgina web, i aquí de manera que es pugui veure de manera conjunta què fan a cada hora a cada lloc.

Anem a analitzar-ho una mica. Com l'any passat, he utilitzat els següents colors per tal de fer-me una primera idea principal:
  • Verd: imprescindibles
  • Blau: m'agradarien
  • Lila: estan bé
  • Vermell: firmes d'autògrafs interessants
Comencem per dissabte.


Comença tot una mica fluixet. Suposo que em situaré a l'escenari principal cap a les 12h i miraré A Life Divided i Stahlmann. No són grups que m'interessin especialment, però m'agraden més que el que hi ha als altres escenaris i allà, a les 14h, tocarà Solitary Experiments, que és un dels imprescindibles.

Per suposat, ja se m'ajunta amb algun altre grup. En aquest cas amb Frozen Plasma que toca a l'escenari de l'interior a les 14.20h. Llavors puc escollir entre Wesselsky i Faderhead, on segurament optaré pel primer.

Ja a les 18.25h comença Funker Vogt i segurament em quedaré en aquest escenari per a veure Grendel i De/Vision. Abans del colofó de dissabte, miraré un tros de Suicide Commando i, llavors, els caps de cartell, VNV Nation a l'escenari principal.

Pel que fa a les signatures d'autògrafs, n'hi ha alguns que m'interessen, però no excessivament, així que, a l'haver-hi concerts més interessants a la mateixa hora, no crec que m'hi passi.

Així com a resum d'horaris del dissabte, tindríem: A Life Divided [MS: Main Stage] (12.00h - 12.30h), Stahlmann [MS] (12.50h - 13.30h), Solitary Experiments [MS] (13.50h - 14.30h), Frozen Plasma [SH: Staatenhaus] (13.30h - 14.10h), Wesselsky [MS] (14.55h - 15.45h), Funker Vogt [SH] (15.30h - 16.15h) , Grendel [SH] (16.30h - 17.25h), De/Vision [SH] (18h - 19h), Suicide Commando [SH] (19.30h - 20.30h), VNV Nation [MS] (20.35h - 21.55h).

El diumenge la cosa sembla més senzilla. Passem a analitzar-ho.



A les 12.15h ja podrem disfrutar de Chrom sense cap mena de sol·lapament. Llavors el tema decau una mica, però em quedaré al mateix lloc a veure Tyske Ludder i un tros de Santa Hates You. Abans de què acabi hauré de moure'm ràpidament cap a l'escenari principal on hi seran Icon of Coil.

Llavors hi ha una estona lliure, tot i que suposo que em quedaré al Main Stage a veure Letzte Instanz i Diary of Dreams. A les 18.55h sortiran Oomph! i m'agradaria veure'ls, però, malauradament, coincideix amb la firma d'autògrafs del Peter Heppner. Així que suposo que plegaré abans i miraré d'arribar a temps perquè em firmi alguna cosa.

Fins les 21.40h no tocarà el Peter Heppner l'Staatenhaus i no em criden del tot els grups d'abans, així que passaré l'estona escoltant l'Anne Clark per tal d'agafar un bon lloc.

De les signatures d'autògrafs ja he comentat la del Peter Heppner i potser em deixo caure a la de Oomph! ja que no hi ha gran cosa en aquells moments.

I com a resum del diumenge, tindríem: Chrom [SH] (12.15h - 12.55h), Tyske Ludder [SH] (13.20h - 14.05h), Santa Hates You [SH] (14.30h - 15.20h), Icon of COil [MS] (14.55h - 15.45h), Letzte Instanz [MS] (16.10h - 17h), signatura Oomph! (17h - 17.50h), Diary of Dreams [MS] (17.25h - 18.25h), Oomph! [MS] (18.55h - 20.05h), signatura Peter Heppner (19h - 19.50h), Anne Clark [SH] (20h - 21.10h), Peter Heppner [SH] (21.40h - 23h).

Finalment, hi ha diversos DJs que punxen a partir de les 22h. Com que en general no els conec i el tema discoteca no m'entusiasma, ja veuré si em quedo o si marxo. El dissabte, a les 0h, punxa el Ronan Harris (de VNV Nation) i el diumenge, a la mateixa hora, el DJ Elvis que crec que és dels de Depeche Mode, però aquesta part ja l'improvitzaré un cop allà, depenent del cansament i les ganes.