dijous, 20 de juny del 2013

Pet Shop Boys: Vocal

Pet Shop Boys acaba de treure el video pel seu single Vocal.

El video l'ha produït i dirigit el Joost Vandeburg. L'ha creat utilitzant autèntic material amateur de diferents festes rave de finals dels 80 i algun material de l'Haçienda de Manchester.


No seria una cançó excel·lent, però la veritat és que sí que dóna molt la talla i és benbé un reventapistes. La veig molt discotequera i ballable. El single sortirà físicament a la venda el 22 de juliol però ja es pot descarregar. Recordar que l'àlbum Electric sortirà a la venda el 15 de juliol.
També volia comentar que degut a la seva presència al Sónar d'aquest any, els van entrevistar a Rac1. Quan ho van anunciar al matí semblava que els tinguessin aquell matí a la ràdio i ja estava jo maquinant com escapar-me de la feina. Al final, però, se'm va girar feina i ho vaig escoltar a posteriori. Sort que no hi vaig anar, perquè ho havien enregistrat el dia abans. Tal i com ho anunciaven semblava que els tindrien en directe. No calia fer-ho veure...

Es pot escoltar l'entrevista aquí.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Doncs a mi, aquesta cançó m'ha agrada molt.

RAC1? no m'estiris de la llengua que......