dijous, 13 de juny del 2013

(Pre)Sónar: Pet Shop Boys

S'acosta l'hora del concert pausadament i no em trobo bé. És una broma??? Tinc l'estómac estrany, com si me l'estiguessin apretant. Espero que se'm passi en breu. Per ara una mica d'aigua i una bona postura a la cadira. Respirar amb tranquil·litat. Ara passejaré una mica per veure si la cosa millora...

Avui és el concert inaugural del Sónar. I els afortunats que hem aconseguit invitacions a canvi d'etiquetes d'Estrella Damm aquesta nit podrem gaudir de Pet Shop Boys.

Com ja he comentat altres vegades, el que menys m'agrada del Sónar és la seva ubicació. Està apurant tant les afores que ja es troba a l'Hospitalet. No és que sigui molt molt lluny, però no hi ha manera humana de tornar a casa caminant, pel que has de tenir en compte els horaris del metro, nit bus, etc.

Tot i això, davant d'un concert al que em ve de gust anar-hi, ja trobaré una manera de tornar a casa. I si pagues, Sant Pere canta i un taxi et porta a casa.

Per a fer l'espera una mica més amena volia compartir alguna cançó. He estat mirant el que he posat fins avui al blog i crec que és més aviat poc. Bastantes notícies, però pocs videos, així que espero no repetir-me, perquè no és que ho hagi revisat tot. He optat per un clàssic, que crec que no he vist mai en directe i dubto que avui m'honorin amb ell, però què hi farem: What have I done to deserve this?:


En aquest tema hi col·labora la Dusty Springfield posant-hi la veu i donant-li el toc final de so dels 80 al 100%.