dimecres, 12 de juny del 2013

Amphi Festival 2013: Umbra et Imago

Avui tinc un dia una mica mandrós. Més val que m'espavili o l'apatia s'apoderarà de mi. Començarem ampliant el llistat de l'Amphi Festival, que va arribant a les 3/4 parts ja.

Ara he posat en marxa l'Spotify i estic escoltant les cançons més populars d'Umbra et Imago, així que és un bon moment per a parlar d'ells.
Breu descripció: es tracta d'un grup de metal gòtic format a alemanya el 1991. Els seus membres han anat canviat bastant al llarg dels anys, però actualment estan formats per: Mozart (Manuel Munz), Freddy Stürze, Sascha Danneberger i Madeleine Le Roy. Les seves lletres són bastant cíniques i tracten sobretot de la sexualitat, sobre la que, com Freud, consideren que gira tot humà.

En directe juguen amb l'espectacle del sadomasoquisme, amb el dominant i el submís, i hi afegeixen elements pirotècnics.

Discografia
  1. Infantile Spiele (1993)
  2. Gedanken Eines Vampirs (1995)
  3. Mystica Sexualis (1996)
  4. Machina Mundi (1998)
  5. Mea Culpa (2000)
  6. Dunkle Energie (2001)
  7. Memento Mori (2004)
  8. Opus Magnus (2010)
  9. Davon geht die Welt nicht unter (2011)

Temes més coneguts:
  1. Rock Me Amadeus (video)
  2. Away (video)
  3. Never (video)
  4. Falling (video)
  5. Last Dream (video)

Per a compartir posaré una de les cançons que tot just sonava fa uns minuts, Mea Culpa:


La volia posar en viu, però no l'he trobat. Però buscant, buscant, he trobat una altra cançó en què hi posa la veu el Peter Heppner. La cançó es diu Lieber Gott.

Continuarà...

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Déu meu. Quina manera de destrossar Rock Me Amadeus!!!!!
Personalmewnt els trobo força horribles (ho sento si t'agraden)

btretze ha dit...

Jajajaja! No m'agraden especialment. De fet crec que quan tocaven ells vaig preferir anar a donar una volta que quedar-me a escoltar-los, però tampoc estan tan malament, home!

M'he rigut bastant de bon matí amb el teu comentari. És que "força horribles" em fa gràcia perquè és com dir que no t'agraden gens, però afegint el "força" com per no intentar destrossar-los del tot. Jajajaja!