dimarts, 11 de juny del 2013

Aesthetic Perfection: Antibody

Aquest matí, a l'arribar a la feina, he pogut veure el nou video d'Aesthetic Perfection.

Es tracta del primer single, Antibody, del que serà el seu nou cd. Ja vam parlar aquí que potser deixava una mica a desitjar. Semblava una cançó més aviat simple i perdia una mica de la intensitat del grup, per passar a sonar més pop. Però el video segueix sent tan professional com sempre.


El video potser se m'acaba fent una mica llarg, però és innegable que l'estètica està molt ben cuidada, tot en blanc i negre, amb molts primers plans del Daniel Graves que, lògicament, n'és el gran protagonista. Ara que el torno a escoltar, té moments que em recorda alguna cançó del Playing the Angel de Depeche Mode.

A part, ja fa dies que van compartint els remixs del single i es poden veure a Youtube. Però ahir van compartir una altra nova cançó que també apareixerà al EP: Damn Good Rhythm:


La veritat és que tampoc m'acaba d'emocionar. Em recorda alguna altra de les seves cançons en alguns moments. No n'estic segura encara. Potser li falta temps.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Per mi, com tu diries, són dos TEMAZOS :)
Salutacions.