divendres, 28 de juny del 2013

Hurts: Somebody to die for

Ahir vaig començar a preparar coses per la festa d'aniversari del meu nebot. Vaig fer unes galetes que es poden deixar llestes un parell de dies abans i així no calia que ho fes avui. Amb les presses em vaig passar amb un dels ingredients i un dels tipus de galetes va quedar amb un gust estrany. Bastant dolentot. L'altre tipus de galetes se'm va cremar bastant. Un desastre. Ara he comprat més ingredients per veure si tinc temps a fer-ho tot avui. Se suposa que sí perquè plego a les 15h!

Porto tota la setmana plegant a les 15h i aprofitant per fer coses. M'encanta. A part, la setmana que ve me'n vaig a Gandia i m'han reservat un hotel millor que en el que estic normalment. Està més lluny, però està a 10m de la platja, amb piscina, etc. Al final la setmana que ve pot ser una bona setmana.

Seguint amb el tema dels pastissos, avui n'haig de preparar 4. L'any passat, plegant passades les 18h, ho vaig aconseguir, així que no dubto que aquest any, amb més temps, podré fer alguna cosa més elaborada. Espero que el meu nebot estigui content.

I així faré una relació patillera i aprofitaré per posar el nou video de Hurts, Somebody to Die for. Com ja he comentat d'altres vegades, el segon disc no m'ha entusiasmat tant com el primer, però tampoc sona malament i les imatges dels seus videoclips sempre són elegants i, en general, amb moments encisadors: