dimarts, 4 de juny del 2013

Amphi Festival 2013: Classic & Depeche

Una miqueta de temps lliure per a ampliar el llistat de l'Amphi Festival, que es comença a aproximar als 2/3 del total. Ja queden pocs grups més.

Avui he decidit investigar sobre el grup que es diu Classic & Depeche, el qual no sabia pas què era.


Breu descripció: pel que he trobat per internet, aquest concert el realitza el pianista Lars Arnold. Va estudiar piano clàssic durant 10 anys i encara 3 anys més després. Va tocar en bars, restaurants, hotels, etc. i el 2010 va començar amb el Classic & Depeche, on entenc que toca versions dels clàssics del grup.

Temes més coneguts:
  1. Enjoy The Silence (video)
  2. Never Let Me Down Again (video)
  3. Somebody (video)
  4. Strangelove (video)
  5. Only When I Lose Myself (video)

He escollit una cançó de Depeche Mode que m'agrada com a original i a l'escoltar la versió, també m'ha agradat i he estat capaç de reconèixer-la, Stripped. A més, la va tocar fa un parell d'anys al mateix festival:


Després d'escoltar-ne algunes cançons al Youtube, no pinta malament, però molt relaxat. És més d'escoltar sentat amb un còctel, segurament al teatre que hi ha a l'Amphi (on l'any passat no vaig arribar ni a entrar). I ja que vaig fins allà, jo prefereixo saltar i cantar com una boja. En general, a més, sense la veu, em costa horrors reconèixer de quina cançó es tracta.

Continuarà...