dimecres, 26 de juny del 2013

Code 64: Without You

Fa més de 3 a anys parlava de Code 64 i comentava que havia escoltat el disc Departure, però no encara el primer, Storm.

El 2010 van treure un nou disc Trialogue i ara fa poc han tret un single Accelerate, que anuncia un nou disc per aquest any 2013. Per això he tornat a escoltar-los bastant en els darrers mesos. Però em centraré en el seu disc de debut.

Avui l'he rescatat de l'oblit i m'ha tornat a sorprendre. Per a ser el primer, ja defineix molt el seu so synthpop amb tocs EBM suaus o futurepop. Amb aquesta veu mig cantant, mig cridant que a mi personalment em fa pujar els ànims.

Una de les cançons del disc m'apassiona especialment. Es tracta de Without You:


De fet, la cançó parla de la pèrdua d'una persona important, però em passa la majoria de les vegades, l'efecte que té en mi és l'invers. L'alegria. M'omple d'energia.