dilluns, 10 de juny del 2013

Amphi Festival 2013: Anne Clark

Toca continuar amb el llistat de l'Amphi Festival a veure si em dóna temps a acabar-lo. Ja només falta un mes i 10 dies i ara estic tenint uns dies bastant ocupats.

Avui serà el moment de l'Anne Clark.


Breu descripció: va néixer el 1960 a Londres i va treure el seu primer àlbum, The Sitting Room, el 1982. El 2008 va treure el seu darrer disc, Full Moon, i des de llavors ha tret un parell de recopilatoris i ha fet alguna gira que ha passat per Barcelona.

Es tracta d'una escriptora que fa, dels seus poemes, cançons parlades. És per això, també, que és difícil definir la seva música. A la wiki posa elcetrònica, new wave...

Discografia
  1. The Sitting Room (1982)
  2. Changing Places (1983)
  3. Pressure Points (1985)
  4. Hopeless Cases (1987)
  5. R.S.V.P. (1988)
  6. Unstill Life (1991)
  7. The Law Is An Anagram Of Wealth (1993)
  8. Anne Clark and friends: Psychometry (1994)
  9. To Love And Be Loved (1995)
  10. Wordprocessing: The Remix Project (1997)
  11. Anne Clark & Martyn Bates: Just After Sunset – The Poetry of Rainer Maria Rilke (1998)
  12. From the Heart – Live in Bratislava (2003)
  13. Notes Taken, Traces Left (2004)
  14. The Smallest Acts of Kindness (2008)

Temes més coneguts:
  1. Our Darkness (video)
  2. Sleeper In Metropolis (video)
  3. The Sitting Room (video)
  4. Wallies (video)
  5. The Power Game (video)

Personalment no m'agrada gaire. Quan va venir a Barcelona, tot i poder entrar al concert de manera gratuïta, no hi vaig anar. Em feia una mica de mandra. El fet de què parli enlloc de cantar, em posava una mica nerviosa. Ara fa temps que no l'escolto i potser li hauria de donar una altra oportunitat. Per a seleccionar la cançó, m'he deixat guiar per la més escoltada a lastfm, Our Darkness:


Continuarà...

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Buffff, la de cops que he ballat la de "our darkness". Però penso com tu. Una cançó parlada, fa gràcia, dues, ja mosqueja, la tercera ja cansa, i a la quarta, vols matar-la. :)
Salutacions.