dilluns, 3 de febrer del 2014

Seabound: A Grown Man

Fa molts dies que no escric i és que he estat enfeinada. Buscar pis és una feinada i si, a més, t'envien a treballar una setmana a la matriu de l'empresa, tot es complica i es demora més. De totes maneres, ja estic a Barcelona i, espero, amb més temps per a fer coses. Tot i que el cap de setmana se m'ha passat volant.

Hi ha diverses notícies que se m'han anat acumulant. Comencem per Seabound, que ha anunciat que el seu nou disc, Speak in Storms, sortirà a la venda aquest abril i faran una petita gira per Alemanya, Suècia i UK. Si estic per allà durant l'abril, m'agradaria veure'ls. Hauré de començar a fer una llista de les coses que vull veure i organitzar-me una mica.

Per ara han avançat uns snippets (trossets) d'uns temes a SoundCloud i una cançó sencera, A Grown Man, i sona bastant bé: