dijous, 6 de febrer del 2014

Kaiser Chiefs en concert

A finals d'any comentava que havia reprès, per casualitat, la relació amb Kaiser chiefs. I, també per casualitat, no sé ben bé com, em vaig enterar que tocaran a Barcelona el dissabte dia 15 de febrer. Així que és una bona possibilitat.

Pel que he vist a la web de la sala Razzmatazz l'entrada està bé de preu (uns 15€) amb una consumició. El que m'encurioseix, per això, és el fet que les portes s'obren a les 0h i el concert comença a la 1h. Se suposa que aprofitaran per a presentar el seu nou disc, Education, Education, Education & War, pel que no sé, si començant tan tard, només tocaran unes poques cançons.

Però bé, si és possible, encara que toquin poquetes cançons, hi intentaré anar. Més que res perquè em sembla que està bé de preu i recordo fa anys que els escoltava sovint. A més, tenen pinta de tenir força en directe. Per tal de rememorar aquells anys en què els tenia de tan en quan al meu reproductor, he escollit el tema Ruby: