dilluns, 10 de febrer del 2014

Amphi Festival 2014: Burn

Des de dissabte al vespre que no acabo d'estar fina: mal d'orelles, de coll i ara ja també de cap. Suposo que tard o d'hora acabaré caient, però per ara haig de fer caixes i més caixes. Em queda un mes i no hi ha temps a perdre. Tot i això, mentrestant, anem ampliant el llistat de l'Amphi Festival.

En aquest cas li toca a Burn, un grup del que no en sabia res, però que he estat escoltant aquest matí. Pel que posa a la pàgina web del festival, tocaran en format acústic.


Breu descripció: m'han costat una mica de trobar, doncs el nom de Burn és bastant comú entre grups de música. En aquest cas es tracta d'una banda alemana (de Münster) format per quatre nois, els noms dels quals m'ha costat suor i llàgrimes aconseguir i ni tan sols estic segura de què estiguin 100% bé: Felix Friberg (cantant), Markus Düring, Chris Wischer i Jens Meier. Com pot ser que a la seva pròpia pàgina web no posin els seus noms?

La seva música jo diria que és rock. El segon disc, Black Magnolia, m'ha recordat molt a The Cure, sobretot per la veu, pel que potser podríem dir que fan rock - new wave, ves a saber. L'important és que no sonen malament i se m'ha passat ràpid la seva escolta. Si escolteu la primera cançó dels temes més coneguts, potser també us transporta als The Cure.

Discografia:
  1. The Truth (2011)
  2. Black Magnolia (2012)

Temes més coneguts:
  1. Ninety-Nine Floors (video)
  2. The Truth (video)
  3. Summer (video)
  4. Bursting Clouds (video)
  5. Bunny (video)

Només he escoltat els seus dos discs una vegada, així que és complicat escollir una cançó. Al final he escollit Ghost perquè hi havia un video amb imatges de la banda:


Continuarà...