dilluns, 3 de febrer del 2014

Post número 1.000

Aquest és el post número 1.000 que escric en aquest blog. Tot va començar un dia d'avorriment el mes de novembre de 2007. Ara ja fa més de 6 anys. Que es diu ràpid!

He tingut èpoques on l'he deixat una mica més de banda, oblidant-me de compartir moltes coses, però sempre l'he tingut en el meu pensament i no l'he abandonat mai. M'ha servit per a diferents propòsits: conèixer nous grups i ampliar els coneixements dels que ja formaven part de la meva vida, compartir moments especials per a mi de manera bastant anònima i, fins i tot, per a moments personals especialment durs, desfogar-me i treure-li importància al que em deprimia.

No sóc gaire de festes ni grans celebracions, així que simplement aprofitaré per posar un tema, ja que em feia mandra posar-me a recordar el que he anat fent els darrers anys i també pensar en el que vindrà, però no podia deixar passar l'oportunitat de compartir una cançó del grup que està sempre al meu cap, Depeche Mode.

Per a relacionar-ho una mica amb el tema del futur, he pensat que estaria bé compartir Better Days, una cara B del 2006. I sí, només ens queden better days to come: