dimecres, 22 de gener del 2014

Tears for Fears: Shout

La setmana que ve em toca viatjar de nou a la matriu de l'empresa. Em pensava que ja no hi hauria de tornar... Què hi farem. El que passa és que volen que hi vagi per a formar una noia, a la qual vaig formar fa uns mesos. I a més, en un software en el que a mi em van formar durant 1 hora i em van dir: ves provant. No pot fer ella el mateix? Bé, suposo que hauré de preparar alguna cosa...

Mentrestant aprofitem per a fer un remember de Tears for Fears.

Es tracta d'un duet anglès de new wave, format el 1981. Segons la wikipedia encara segueixen en actiu i els seus membres actuals són: Roland Orzabal i Curt Smith, que són qui el van formar. Durant aquest 2014 s'espera que treguin nou material.

Per a compartir tenia claríssim quina cançó posaria. És la primera que vaig escoltar d'ells i que sempre m'ha agradat: Shout: