dimarts, 7 de gener del 2014

Roxy Music: More Than This

El 2014 ha començat bastant bé, sobretot perquè fa dies que no treballo i he descansat i aprofitat per fer coses que m'agraden. A part, hi ha diversos temes que s'han anat desenvolupant de manera pausada, però positiva, així que prou contenta amb tot plegat. Mai va tot com un voldria, però no em puc queixar.

Aquest cap de setmana passat vaig estar amb un amic mirant diferents concerts al Youtube i se'ns va fer tan tard que vam tenir temps de repassar diferents grups i cantants clàssics. Un dels concerts que vam veure va ser aquest, del Bryan Ferry i Roxy Music.

Amb això em vaig adonar de dos punts. El primer, que realment conec molt poques cançons del grup, pel que hi hauré de posar remei. El segon, que no havia posat mai cap tema seu al blog. Aquesta part ja la soluciono ara mateix.

Roxy Music es tracta d'un grup britànic format a principis dels anys 60. Han tingut algunes èpoques de pausa, però actualment se suposa que segueixen en actiu, tot i l'edat que ja arrosseguen. També és interessant veure alguns directes antics per a comparar l'estètica.

Per a compartir, he acabat escollint un dels seus temes més coneguts, More Than This, ja que és el primer que recordo haver escoltat jo i que em va fer interessar-me pel grup. Ah! I el video no té desperdici: