divendres, 10 de gener del 2014

Talk Talk: Such a Shame

Ara que ja hi estic posada, segueixo amb el remember. El YouTube m'ha suggerit veure aquest video de Talk Talk.

Es tracta d'un grup britànic, actiu entre els anys 1981 i 1991. Els seus membres eren: Mark Hollis, Paul Webb, Simon Brenner i Lee Harris. El seu estil musical el posaria dins del grup del New Wave - New Romantics. És a dir, on jo situaria totes aquelles bandes que es van formar als inicis del que ara anomenem pop electrònic.

La cançó que volia posar és Such a Shame:


El video no té desperdici. La cançó em sonava de feia temps, tot i que no la podia situar del tot bé. Llavors, Solar Fake, en va fer una bona versió i en vaig buscar l'origen. Però, tot i això, no havia vist mai el video fins fa unes poques setmanes. Avui hi he tornat a pensar i crec que val la pena mirar-lo, perquè fa riure bastant.