dijous, 31 de maig del 2012

Scissor Sisters - Magic Hour

Dilluns va sortir a la vena el darrer disc de Scissor Sisters. El cd es diu Magic Hour i el tracklist és el següent:

  1. Baby Come Home
  2. Keep Your Shoes On
  3. Inevitable
  4. Only The Horses
  5. Year Of Living Dangerously
  6. Let’s Have A Kiki
  7. Shady Love
  8. San Luis Obispo
  9. Self Control
  10. Best In Me
  11. Secret Life Of Letters
  12. Somewhere
  13. Ms. Matronic’s Magic Message
  14. Fuck Yeah (Bonus Track)
  15. Let’s Have A Kiki (DJ Nita Remix) (Bonus Track)
  16. Fuck Yeah (Seamus Haji Remix) (Bonus Track)
Fa uns mesos vam poder escoltar la cançó Shady Love, amb una gran decepció per part meva. Ara ja està tot a l'Spotify i el vaig escoltar ahir. Només una vegada, però no hi va haver res que em cridés l'atenció.

Potser una de les que més m'ha animat és Only the Horses i és la que aprofitaré per posar aquí:


Només escoltant-lo una vegada no es pot valorar del tot bé, així que intentaré donar-li una altra oportunitat més endavant. Pel que fa a aquesta cançó en concret, segurament és la que sona al so del grup que més m'agrada, sona més petarda i per això potser m'ha cridat més l'atenció.