dilluns, 7 de maig del 2012

Viatge a BERLÍN!!!

Aquest cap de setmana hi havia un concert previst a Berlín, per això hi anava. Havia de tenir l'oportunitat de veure en directe: uns teloners que encara no estaven anunciats, Welle:Erdball, Covenant i And One. Tot i això, aquests darrers van cancel·lar / aplaçar el concert quan jo ja ho tenia tot reservat, així que al final marxo de turisme.

Com que no sé com aniran aquests 3 dies abans del viatge, tant de volum de feina com de coses de casa, prefereixo ja posar-ho avui i així no oblidar-me'n: TINC 4 DIES DE VACANCES! I tot i que tinc moltes ganes d'estar a casa, sense fer res i anar sense horaris, viatjar sempre ve de gust.
Ara, només cal pensar en els bons moments que es poden passar en una ciutat com Berlín. Ja hi vaig anar fa 4 anys i em va encantar, així que repetir tampoc m'importa encara que hi hagi moltes altres ciutats "noves" que també vulgui vistar.