dimecres, 30 de maig del 2012

Llistat de cds pendents

Avui volia començar parlant de la meva llista de "pendents" a Amazon, tot i que al final no sé si ho compraré aquí o a un altre lloc.

1. And One: S.T.O.P. (Home Box)

Hi ha la versió més senzilla (16,99€) del nou cd d'And One, i aquesta caixa (41,99€) que conté molts més extres, innecessaris en general, però atractius igual. En aquest cas tindríem el cd 1 amb 10 cançons i el cd 2 (l'EP Treibwerk) amb 6 cançons, on en dues d'elles i col·laboren el Douglas McCarthy i l'Eskil Simonsson.

A part, també hi tenim: una alfombreta per al ratolí, 2 posavasos, 3 bolígrafs, 3 postals, 2 enganxines i una xapa. Crec que pel preu no acaba de valdre la pena.

Surt demà 31 de maig a la venda, així que ja el puc anar comprant.

2. Peter Heppner: My Heart of Stone (Limited Deluxe Edition)

En aquest cas també hi ha una edició especial, limitada (18,99€), que conté alguns extres: un recull de 10 cançons més, crec que diverses d'elles recuperades de fa anys. Tot i això, a l'edició més senzilla, enlloc d'haver-hi 10 cançons en el primer cd, n'hi ha 17, de les quals només una n'és una versió.

Aquest és imprescindible, en part, també, perquè l'aniré a veure el desembre. Ja definitivament. Ara estic intentant aconseguir l'entrada més barata (sembla que l'envïin en jet privat fins a Barcelona), però l'avió i l'hotel ja els he trobat a un preu més que bo.

3. Assemblage 23: Bruise (Deluxe Edition)

També en edició normal (15,99€) o de luxe (17,99€). Al primer disc hi ha les 10 cançons que conformen el cd. Al segon disc hi ha algunes cançons noves (o de les que jo no havia sentit a parlar) i remixes a càrrec de Cesium 137, Grendel o Sonik Foundry, per exemple. Totes de tenes d'aquest nou cd.

No sóc jo molt de remixes, però per la diferència de preu potser valdria la pena, ja que per 2€ pots escoltar algunes cançons més i les versions que d'altres grups n'han fet.

Surt a la venda la setmana que ve, així que tampoc quedaria gaire per a tenir-lo, ja el podria anar comprant perquè el que he pogut escoltar per internet sona molt bé.

4. Head-Less: Imperfect: (Mensch)

En aquest cas només hi ha una versió (16€). Aquest ha estat un disc que he descobert aquest any tot i que el van treure el 2011.

Ja havia vist el grup en directe, telonejant And One a Barcelona, i em van sorprendre molt gratament (fins i tot vaig comprar un cd), però amb aquest darrer m'han acabat d'atrapar i he estat mirant la possibilitat de seguir-los per algun lloc i poder-los tornar a veure en viu. Algun disc anterior també sona molt bé, però aquest crec que és el millor.

5. Solar Fake: Frontiers i/o Broken Grid.

Aquest grup l'he descobert gràcies a l'Amphi Festival i m'han agradat, així que no estaria de més trobar una oferta i comprar els seus cds.

Ja de per sí costen al voltant d'uns 10€, així que no està gens malament i els podria afegir fàcilment a la meva col·lecció, la qual, per cert, està envaïnt la habitació i aviat hauré de comprar més estanteries o començar a dormir al menjador.



El meu principal problema és que per a trobar aquests cds he estat mirant la pàgina web alemanya d'Amazon i tot em costa d'entendre. A la pàgina espanyola hi falta el cd d'Assemblage 23 i alguns preus són més alts. A part, no m'acaba de convèncer comprar diverses coses a Amazon perquè cada venedor t'aplica els seus dies d'enviament, les seves despeses... No sé què acabaré fent. Per ara crec que em compraré el del Peter Heppner. La despesa, distribuïda en mesos, sempre sembla menys despesa.

I, finalment, he vist aquesta foto a través del blog El Comidista i ho havia de compartir.