dilluns, 21 de maig del 2012

Amphi Festival 2012: Firmes

Un petit post informatiu sobre l'Amphi Festival 2012. Encara no hi ha les hores dels concerts, només sabem que obren les portes a les 10h i comença a sonar música a les 12h, però sí que han sortit els grups que estaran firmant autògrafs:

De grups que m'interessin n'hi ha alguns, però no sé benbé com deu funcionar. La veritat és que m'imagino molta gent fent cua i perdent el temps allà... A part, de què segur que coincideix amb concerts i, tant per tant, prefereixo veure algun grup que em cridi l'atenció que no aconseguir-ne una foto.

Els grups que no m'importaria veure en aquesta zona especial són: Assemblage 23 (tot i que ja tinc la seva foto i firma), Eisbrecher i Aesthetic Perfection (perquè són 2 dels grups que més m'han agradat dels que he escoltat abans del festival) i potser aquí també hi entraria Solar Fake. I, finalment, Seabound, que algú els hi ha de recordar que la cançó Hooked és una de les millors que s'ha escrit en tota la història.

També em semblava que And One havien dit que hi serien, però potser m'estic confonent...