dimarts, 1 de maig del 2012

FCBarcelona Alusport Campió d'Europa

Diumenge va ser la final de la UEFA FutSal, és a dir, la final de la Champions League de futbol sala i el Barça hi era... i va guanyar. Vaig convidar a mon pare a anar-hi i la veritat és que va valdre la pena.

El camp estava a petar. El 80% eren seguidors del Barça, pel que l'ambient era del tot propici. Això sí, la meva entrada estava just al mig de 100 russos. I quan dic al mig i 100 russos, no és una exageració. Em van donar una entrada gratis per ser sòcia i me la van donar de la zona 3, just a la part on estaven tots els russos. La veritat és que em vaig enfadar bastant.

La primera part la vaig veure allà, però em vaig canviar de seient. La segona part ja la vaig veure en una altra zona, rodejada de barcelonistes. Mon pare estava allà i tenia visualitzat un lloc que estava lliure.



A la mitja part van deixar entrar a la gent gratis i, de totes maneres, si hagués tornat a buscar el meu lloc segur que hagués estat ocupat.

El partit va ser emocionant. Al minut el Barça guanyava 0-1 amb un gol de Wilde. Llavors el Dinamo de Moscú va estar apretant tota la primera part, però un gran Paco Sedano va evitar que empatessin. A la segona part, Lin va fer el 0-2. Quan quedaven crec que menys de 10 minuts el Dinamo va començar a jugar amb porter-jugador i va aconseguir fer l'1-2 i tirar una pilota al pal. Al final, en un contratac on Ari va evitar que la pilota sortís de banda, Torras es va quedar sol a porta buida i va fer l'1-3 que ens va permetre respirar.

GENIAL!!!