dilluns, 21 de maig del 2012

Peter Heppner - God Smoked

Ja ha sortit a la venda el segon disc en solitari del Peter Heppner, My Heart of Stone. L'he escoltat un parell de vegades aquest matí a l'Spotify i pinta molt bé. Crec que serà difícil superar l'anterior, però tot i tenir 17 cançons, se m'ha passat molt ràpid.
Encara no les he pogut assimilar totes i no les puc valorar per separat, però el conjunt sona prou bé. De nou, ha combinat les cançons en anglès i en alemany, el que ho facilita tot una mica més pels que no dominem gaire cap dels dos idiomes. I, per fi, puc posar el tracklist:

   01. Prologue
   02. Give Us What We Need (Truth Is Not The Key)
   03. Meine Welt
   04. Deserve To Be Alone
   05. Penombre Islandaise
   06. God Smoked
   07. Whenever I Miss You
   08. D'antan
   09. I Won't Give Up
   10. A Love Divine
   11. Letter From Africa
   12. Au Large
   13. Noch Nicht Soweit
   14. Cry Tonight
   15. Epilogue
   16. Alles Klar! - Lied Fur Wettkampfe
   17. Meine Welt (Kids Edit)

Comparteixo una cançó una mica a l'atzar, quan l'hagi pogut escoltar més vegades potser les podré ordenar més segons les meves preferències. Per ara, poso God Smoked que és la que he trobat al Youtube:



Al final crec que em deixaré caure per Berlín al desembre...

2 comentaris:

kleine-trabant ha dit...

L'edició Deluxe crec que també inclou perles com Vielleicht i Wir sind wir.

btretze ha dit...

Ostres, doncs encara no l'he comprat perquè m'estava costant entendre la pàgina d'Amazon en alemany, però ho tindré en compte.

Crec que no val gaire més, així que potser al final em decideixo per aquesta.