divendres, 18 de maig del 2012

Viatge a Berlín

Han anat passant els dies i encara no havia trobat el moment de comentar el viatge a Berlin. Com ja vaig comentar, en teoria hi anava per un concert... però al final va ser 100% de turisme.

Vam arribar dijous al migdia i feia un dia espectacular. Després de menjar un currywurst, vam començar a caminar i no vam parar fins unes 5 hores després. Vam començar visitant la part del voltant de l'hotel, Kreuzberg, i vam anar pujant cap al Checkpoint Charlie, Potsdamer Platz... i vam acabar al Reichstag (pel qual ara és necessari demanar hora per a poder pujar a la cúpula!).

L'endemà, després d'un bon esmorzar, vam començar abans de les 8h del matí i crec que ens posàvem a sopar vora les 21h. Amb els peus totalment destrossats i l'esquena a un pas de partir-se en dos.

El divendres va ser un dia d'excessos. Vam començar pel Tiergarten i vam anar tirant cap al centre, ens vam fer tot el carrer Unter den Linden i vam acabar visitant Preuzlager Berg i Friedschain (no sé si està ben escrit, però ara em fa mandreta revisar-ho). També ens vam arribar al tros de mur conservat més llarg i pintat, l'East Side Gallery:

Entre aquests camins, vam parar a una botiga de cds, però això serà un altre post.

La tarda va ser una mica més tranquil·la, però tampoc vam parar.

El primer que vaig fer dissabte pel matí va ser anar al Columbia Club a fer-me la foto de rigor, per a reclamar: Jo estava allà el dissabte, on estaves tu, Steve Naghavi? També és cert que hi vaig anar perquè estava al costat de l'hotel.

Després vam agafar el bus 200 i vam donar una bona volta per la ciutat, però sense cansament. Això sí, jo ja començava a notar, després d'una mala nit, que m'estava posant malalta. Per la tarda, però, va caure la visita a Potsdam.

El diumenge ja em vaig llevar amb molta febre, però tampoc em va evitar caminar 5 hores abans d'anar cap a l'aeroport a descansar. Hi vaig anar abans d'hora perquè pel carrer feia fred i ja no podia quedar-me a l'hotel.



Tot i tornar malalta i treballar igualment tota la setmana quasi 12 hores seguides diàres, he sobreviscut. Aquest cap de setmana serà d'absolut repòs, perquè el que ve toca trasllat.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

És una enveja veure els viatges que fas, i com els aprofites.
I m'encanta la mala llet que et gastes amb l'Steve Naghavi, i amb raó Penso que s'ho mereix. Crec que és una mica . . . no compleix amb les dates de publicació, anul·la concerts . . Rl fet que sigui un geni, no vol dir que estigui per sobre del bé i del mal.

Salutacions.

btretze ha dit...

Ara a l'atur això de viatjar tan s'ha acabat... Almenys de moment. És de les poques coses que em saben greu d'haver perdut la feina.

Però per bé o per mal, ja tenia un parell de viatges reservats, així que els hauré de fer :)