dijous, 7 de juny del 2012

The Cure: Primavera Sound 2012

Des de divendres passat que volia comentar que The Cure tocaven al festival Primavera Sound de Barcelona.

Al final no hi vaig poder anar pel tema diners, l'entrada era molt cara, però també perquè em feia molta mandra el tema festival, amb tot de gent borratxa i molestant.

Tot i això, el festival oferia la possibilitat de veure per Youtube i en directe, una part d'algunes de les actuacions. The Cure va ser un d'aquests grups i vam poder veure des de la comoditat de la llar, 1 hora de concert amb grans cançons, de les quals en recordo poques, però mirant per internet he vist el llistat: Plainsong, Pictures of You, High, The End of the World, Lovesong, In Between Days, Just Like Heaven... Aquí el setlist complet.

Al final van tocar unes 36 cançons, que per a ser un festival, on els grups, màxim, acostumen a estar 1 hora sobre l'escenari, no està gens malament. Van tocar tots els seus clàssics i alguna que una altra sorpresa.

Després d'uns primers minuts on vaig estar arrepentint-me de no haver-hi anat, em vaig deixar de tonteries i vaig decidir disfrutar del fet de poder veure'ls en directe des de casa. Aquí tenim el que vam poder veure:



A veure si tornen a venir a Barcelona però en un concert seu, no un festival.