dimarts, 26 de juny del 2012

Concert: The Human League

Un altre dels temes sobre els que volia parlar la setmana passada era aquest, que vaig descobrir gràcies a ntne i és que The Human League estaran a Barcelona.

No serà del tot un concert, però sí que tocaran durant 1 hora al The Brandery, que és un saló de moda urbana, o similars.

També aprofiten per a fer concerts i aquest any podrem gaudir de The Human League. Un cop tenia la notícia, trobar la resta va ser molt senzill. Toquen el divendres 13 de juliol i a ticketmaster i al servicaixa es poden comprar les entrades per uns 25€. També hi tocaran La Casa Azul i els djs Amable i Gato.

Al final em vaig acabar decidint i ja tinc l'entrada, no volia quedar-me amb les ganes com la darrera vegada. Com que no volia fer-me repetitiva i tornar a posar la mateixa cançó de sempre, Don't You Want Me, al final he optat per una altra que també em dóna bon rotllo: Together In Electric Dreams.