dijous, 7 de juny del 2012

Amphi-Festival 2012: Mind.in.a.box

Reprenc el meu llistat de l'Amphi Festival 2012 ja que no tinc gran cosa a fer i, a part, acabo de veure que amb prou feines he parlat de la meitat dels grups.

Avui és el torn de Mind.in.a.box.

Breu descripció: es tracta d'un grup austríac format el 2002 per l'Stefan Poiss (veu), el Roman Stift (baix), el Gehard Höffler (bateria) i l'Adam Wehsely-Swiczinsky (guitarra). Amb el primer àlbum ja van aconseguir un bon èxit, sobretot a Alemanya. Actualment no sé si està format per aquests 4 nois o si només en queden dos, per la foto que hi ha a la seva pàgina web.
El seu so és bastant electrònic, pel que potser el podríem classificar com a technopop. Menys melodia i més sintetitzador que el que jo definiria com a synthpop. Pel que he pogut llegir, la veu no és que sigui femenina, sinó que és l'Stefan Poiss modificant la seva veu amb diferents aparells.

Discografia:
  1. Lost Alone (2004)
  2. Dreamweb (2005)
  3. Crossroads (2007)
  4. R.E.T.R.O. (2010)
  5. Revelations (2012)
Temes més coneguts:
  1. 8 Bits (video)
  2. Remember (video)
  3. Cause and Effect (video)
  4. Amnesia (video)
  5. I Love 64 (video)

He escoltat els dos primers discs diverses vegades i, darrerament, també el Crossroads. En alguns moments em carreguen una mica, però en d'altres els disfruto molt. Al final, m'he decidit per la cançó Change:


Continuarà...