dilluns, 11 de juny del 2012

Sónar: New Order

Aquesta setmana es podrà disfrutar del Sónar a Barcelona: 14, 15 i 16 de juny.

Abans de qualsevol cosa, comentar que al concert inaugural només s'hi podia accedir introduint uns codis d'unes etiquetes d'Estrella Damm, cosa que vaig fer i, per tant, allà hi seré sense cap mena de dubte, ja que el grup que hi tocarà és New Order.

Quan vaig conèixer la notícia que New Order vindrien a Barcelona, em van començar a surgir els dubtes, igual que amb The Cure al Primavera Sound. Veure un grup que m'agrada, però en un festival ple de gent no m'acaba de convèncer. Quan vaig veure que podia guanyar una entrada simplement amb 20 etiquetes de cervesa, ja va ser una altra cosa. Ara, amb una mica de sort, em pot tocar el sorteig per a tornar-los a veure el dia que toquen al Sónar oficial (dissabte 16).

El grup, a part, ha ampliat la seva gira i hi haurà altres oportunitats de veure'ls, tot i que potser no del tot a prop.


Parlant primer del cartell del festival, hi ha diversos grups molt coneguts, però que em cridin a mi l'atenció com per a pagar l'entrada només els mencionats New Order, pel que ja veient-los el dia del concert inaugural, crec que serà suficient.

Per a mencionar-ne alguns, podríem parlar de: Daniel Miller fent de DJ, The Roots, Fatboy Slim, Hot Chip, Richie Hawtin, Die Antwoord, Friendly Fires, James Murphy, Lana del Rey i molts d'altres que no conec, però que segur que tenen els seus seguidors.


Parlant, després, del que relment m'interessa, dir que el concert inaugural es farà a la Fira Gran Via 2 de l'Hospitalet i que hi haurà un autobús des de les Drassanes. Realment crec que seria més pràctic que et portés fins a plaça Espanya, però vaja, s'haurà d'agafar un taxi de totes maneres. Per arribar-hi, com que serà d'hora, simplement els ferrocarrils fins a Fira-Europa.

Pel que veig a l'entrada aquestes són les dades importants:
  • 20h: obertura de portes
  • 20.30h: artista convidat
  • 22h: NEW ORDER
I per a l'espera, Love vigilantes: