dimecres, 27 de juny del 2012

Amphi-Festival 2012: Spetsnaz

S'acosta a poc a poc l'Amphi Festival i el meu llistat va arribant a la seva fi. Encara em queden pendents al voltant de 15 grups, però entre que d'alguns no n'he pogut escoltar res, i no tinc gaire temps, no arribaré a temps. Això sí. Hauré fet un bon paper: més de 20 grups comentats.

Avui és el torn de Spetsnaz.

Breu descripció: el nom del grup es deriva de la paraula amb la que es coneix als soldats d'elit russos i està format per l'Stefan Nilsson i el Pontus Stålberg, que el van fundar el 2001 a Suècia.
El seu so es mou entre el futurepop i l'EBM. Per a comparar-ho, podríem referenciar a Nitzer Ebb. Durant el 2006 es va rumorejar que s'havien separat, però el 2007 van treure un cd. Des de llavors, però, no hi ha hagut novetats discogràfiques.

Discografia:
  1. Grand Design (2003)
  2. Perfect Body (2004)
  3. Degenerate Ones (2005)
  4. Hardcore Hooligans (2006)
  5. Totalitär (2006)
  6. Deadpan (2007)
Temes més coneguts:
  1. Reign of Wolves (video)
  2. To the Core (video)
  3. On the Edge (video)
  4. Apathy (video)
  5. Degenerate Ones (video)
Una de les cançons que més m'agraden és Allegiance, que em sonava ja d'abans. No sé si ja l'havia escoltat abans o és una versió.



Continuarà (o no)...

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Ei!!!!!! wow!!!!!! m'han agradat molt. No els coneixia. I efectivament, “nitzer-ebbjen” molt. No me'ls emboliquis, que me'ls en duc posats.

Salutacions.

btretze ha dit...

Jajajjajaja!

Tenen cançons que em van agradar molt, la pena va ser no poder-los veure més que 1 cançó o així perquè em coincidien amb algun altre concert...