dimecres, 27 de juny del 2012

Peter Heppener: entrada, cd, cançó...

Al final, i si tot va bé, al desembre marxo a Berlin a veure el Peter Heppner en concert.

Vaig començar reservant l'hotel perquè està al costat de la sala, estava barat i el podia cancel·lar fins el dia abans d'arribar-hi. Llavors vaig trobar uns bitllets molt barats i, al final, l'entrada va ser el més car, ja que m'hi van sumar 25€ per l'enviament. Suposo que va arribar en jet privat.
Per suposat, al final ha acabat caient el seu nou cd. Darrerament l'he estat escoltant quasi a diari i potser no arriba a l'alçada de l'anterior, Solo, però té algunes cançons dignes de menció.
També cal dir que l'anterior cd és un dels meus preferits. Em refereixo a en general, és a dir, d'entre tots els cds del món. Així que és complicat superar-lo.

Volia posar una cançó, però no sé perquè és tan difícil trobar-les al YouTube. Trobo que n'hi ha molt poques de penjades. No he pogut escollir gaire, però és una bona cançó igualment: Noch nicht soweit:



A part, he trobat el making of de My heart of stone. Està en alemany, així que dificulta molt entendre què diuen. A veure si en un parell d'anys el puc entendre perfectament.