divendres, 22 de juny del 2012

New Order al Sónar

Ja en la segona notícia, una decepció: no trobo el video d'una hora de durada del concert de New Order al Sónar. Em refereixo al concert de dissabte, el que seria l'oficial, no el de la inauguració.

Estic segura que en algun moment el vaig veure, però ara sóc incapaç de trobar-lo. A la pàgina de YouTube del Sónar n'hi ha tres. No els he pogut veure encara, però sent oficials, segur que són de gran qualitat. Les cançons escollides són: Perfect Kiss, Crystal i 586.

Personalment, hagués escollit les típiques, però no es pot tenir tot. Segurament el que va penjar la grabació sencera no en tenia el permís i l'ha hagut de treure. Una llàstima.

Poso un d'aquests videos, el de Perfect Kiss que, efectivament, es veu perfecte:



El so és molt millor del que jo vaig poder escoltar en viu, però la veu se sent molt forçada igualment. També es pot observar que no són una alegria sobre l'escenari i no sé s'aprecia, però la dona que hi ha als teclats, crec que hagués preferit estar a l'spa.