dijous, 12 de setembre del 2013

Via Catalana 2013

Ahir va ser la festa nacional de Catalunya i després que els últims anys hagués estat fora, ahir la vaig poder disfrutar. A més, era una Diada especial perquè es portava a terme la Via Catalana, que consistia en enllaçar persones de punta a punta de Catalunya per tal de reclamar el dret a decidir i la independència.

Jo vaig decidir sortir amb la càmara i fer unes quantes fotografies. Vaig començar per casa, per la Sagrada Família i ja vaig veure que aquella seria una de les zones més plenes, hi havia moltes moltes persones. Vaig baixar per Marina fins a la Meridiana. Llavors fins al parc de la Ciutadella, on també hi havia bastanta gent i la via es duplicava. Em vaig quedar allà una estona perquè ja eren les 17.14h. Vaig seguir pujant per l'avinguda Lluís Companys fins a l'arc de Triomf (que estava ple a vessar de gent) i xino xano fins a la plaça Catalunya (on vaig escoltar Els Segadors amb centenars més de persones) i passeig de Gràcia cap a dalt, que semblava una manifestació de la quantitat de persones que hi havia.

Aquestes són algunes de les fotografies que vaig fer: