dilluns, 30 de setembre del 2013

And One: (Males) notícies

Segueixo amb una mala notícia. Sembla ser que And One haurà de cancel·lar els concerts previstos per a finals d'aquest any. Això em passa per ser previsora i comprar els bitllets d'avió i reservar els hotels amb tant temps d'antel·lació.

Crec que no hi ha un comunicat oficial encara, però sembla ser que l'Steve Naghavi s'ha trencat una cama fent el trasllat del seu pis i, per ara, s'han mogut els primers quatre concerts de la gira al maig. Entre ells està el de Múnich, al qual hi anava. Entrant a la pàgina oficial, es pot veure aquest canvi de dates.


Vaig preguntar una mica per aquí i per allà i em van dir que sí que és veritat i que és probable que s'hagin de cancel·lar més concerts, perquè la cosa no pinta bé. El concert de Leipzig, l'altre pel que tinc bitllets i hotel, és a finals de novembre, pel que tinc poques esperances de què hi puguin anar...

Aquesta vegada, però, m'ha sapigut greu, però no m'he enfadat com les altres. Una cosa és que per ser una diva decideixis cancel·lar uns concerts, i l'altra, que tinguis qualsevol tipus d'accident i no puguis seguir endavant. Què hi farem. Ressignació. Almenys a Leipzig no hi he estat mai. Quan vagi a Munich aprofitaré per visitar alguna altra cosa dels voltants, ja que ja hi he estat moltes vegades i, a més, ja hi vaig aquest cap de setmana.