dilluns, 9 de setembre del 2013

Mesh: Automation Baby Tour

Ahir va ser el meu últim dia de vacances i me'l vaig passar entre el sofà i el llit. Altra vegada amb mal de panxa. Però almenys aquesta vegada era perquè alguna cosa m'havia sentat malament del sopar i no pas per algun ingredient secret i desconegut.

Avui ja m'he llevat millor, però m'espera un primer dia de feina a base de torrades amb oli i sal, camamilla i arrós blanc, el qual odio amb bastanta força. Tot i això, per avui encara tinc una mica de feina i puc anar escoltant música de manera continuada durant 7 hores.

Per sort dimecres és 11 i és festa. I dissabte venen Mesh a Barcelona (el divendres a Madrid) i els podrem tornar a disfrutar. El nou disc no em va entusiasmar les primeres vegades que el vaig escoltar, però a mesura d'anar-li donant oportunitats, m'hi he anat enganxant més i hi he trobat més detalls i més encant en general.

A part de les 3 cançons que ja vaig comentar: Born to Lie, Flawless i You Want What's Owed to You, n'he descobert alguna més, tot i que trobo que el disc comença molt fort, baixa una mica, torna a enlairar-se amb Born to Lie i llavors ja decau pausadament fins al final.

Per anar preparant-nos per al concert he escollit Just Leave Us Alone, la cançó que obre l'àlbum:


Per haver col·laborat amb l'Street Team se suposa que tindré dues entrades, però no sé si refiar-me'n del tot. El promotor del concert ens va comentar que ell no tenia constància de res. Espero estar apuntada a alguna mena de llista a la taquilla de Bikini. Sinó em tocarà pagar els 25€ de l'entrada, que no passa res, però podent ser gratis...