dilluns, 16 de setembre del 2013

Concert Mesh (Bikini)

Dissabte vam poder veure a Mesh a la sala Bikini de Barcelona. El meu nom estava apuntat a la llista, però només per a una entrada, així que vam haver de pagar la segona. Però va valdre la pena. Ho vam disfrutar com mai.

Vam arribar cap a les 20h i ens vam entretenir una mica comprant unes samarretes. Pel que quan vam entrar a la pista, ja hi havia Medievo tocant. Ens vam situar a primera fila, unes cerveses, i vam escoltar-los amb tranquil·litat. No em van cridar especialment l'atenció. A continuació, S.E.N, dels quals ens van regalar un cd a l'entrada. Tampoc em van dir gran cosa, però sí que escoltaré el cd un dia d'aquests.

Després, ja els esperats Mesh. Crec que van tocar al voltant d'una hora i mitja, però quasi sense pauses, una cançó rere l'altre. No recordo cap projecció al darrere del grup, però he vist fotos que confirmen que sí que n'hi havia. Només recordo com una petita pantalla de TV al costat de l'escenari on hi anaven sortint algunes imatges (portada del cd, per exemple, o fotos promocionals). Crec que n'hi havia una a cada costat de l'escenari.


Les fotos que vaig fer ara les miro i estan bastant borroses. El fet d'estar davant saltant sense parar i amb unes quantes cerveses al cos (el noi del bar de davant de Bikini ens recordava de l'any passat i ens en va regalar alguna) van ajudar a la mala qualitat. Tot i això, sempre se'n pot salvar alguna.


Vam poder agafar el setlist, així que les cançons són les següents:


Com que sabíem que a la darrera cançó, el Mark cantaria des del final, abans de què sortís ja ens trobàvem allà, també a primera fila al final de tot. Això va comportar que la resta de gent que estava a primera fila, aconseguís les baquetes, però va valdre la pena veure el final des de davant de tot també. Aquí una prova de la proximitat:


El concert se'm va fer una mica curt, però vam acabar destrossats, suant, perdent la veu i abraçats amb tota la gent que ens rodejava i que, com nosaltres, l'únic que volia era passar-s'ho bé i disfrutar de la música.

Després ens vam unir tots a sopar una mica al bar del costat de Bikini i, com sempre últimament, em vaig convertir en la guia per arribar a l'Undead, ja que hi havia gent de Bristol (tot i que viuen a Barcelona) i d'Andalusia. Un cop allà la nit va continuar amb bastanta bogeria, però millor deixar aquesta part en la intimitat. Pel que fa al grup, no va arribar a aparèixer a la sala, una llàstima. La música va estar prou bé, amb moments millors, com sempre, i amb gent entre estranya i agradable pel voltant.

Després a esmorzar, a casa a dormir unes hores i a casa mons pares a dinar en família amb la pitjor ressaca que he tingut en la meva vida. No vaig ni poder dinar, vaig haver de disculpar-me i anar a dormir una estona, i per la tarda... Bé, no calen tants detalls. Però se m'han tret les ganes de cervesa per uns quants dies, la veritat.