divendres, 13 de setembre del 2013

Mesh: prèvia concert

Demà dissabte Mesh estaran a Barcelona. He contactat amb diverses persones i crec que sí que tindré les meves entrades gratis. Sinó pagaré l'entrada i després ja veurem a qui dirigeixo els meus crits i renecs.

Hi ha hagut alguns canvis de teloners i al final tocaran: Medievo i Some Electric Noise (S.E.N). Els primers són un grup diria que de Barcelona format pel David Medina i el Miguel Ángel Blanca. Pel que he llegit la seva música és reivindicativa i d'autor (el que suposo que deu voler dir amb missatge). Aquí es pot escoltar la seva música.

I els segons ja van ser teloners de Diorama i De/Vision a finals del 2010. A la crònica que vaig escriure ara farà 3 anys no indica res sobre si em van agradar o no. Es tracta d'un grup de Barcelona format pel Sergio Salesa, l'Albert Osdorgoitea, l'Alexandre Plaza i el Nacho Llazer. Ells mateixos es defineixen com un grup de post-punk barrejat amb new wave i rock alternatiu, i amb influències com Depeche Mode, The Cure, Suede, David Bowie o Joy Division. Aquí es poden escoltar les seves cançons de forma gratuïta.

Sobre Mesh hi ha poca cosa a dir que no sapiguem ja. Es tracta d'un grup anglès format el 1991 i des de llavors ha anat evolucionant des d'un so més fosc i industrial, a un so totalment synthpop i més alegre. Està format pel Mark Hockings i el Richard Silverthorn. En viu els acompanyen en Sean Suleman a la bateria i actualment diria que han subsituït el teclista per un tal Richard (no recordo el cognom), ja que l'he vist en fotos promocionals i no em sonava.

Per si de cas demà no tinc temps de posar una cançó prèvia, avui he decidit compartir It scares me:


Els horaris seran els següents (sala Bikini, que també la van canviar) i els primers en arribar tindran un disc de S.E.N gratis:
  • Portes - 19:45h
  • Medievo - 20:00h
  • S.E.N - 20:35h
  • Mesh - 21:30h