dimecres, 18 de setembre del 2013

Comando Suzie cancel·lat

Degut a una operació a la que han hagut de sotmetre al cantant de Comando Suzie s'ha cancel·lat el concert que havien de fer aquest dilluns 23 de setembre a la sala Undead.

Aquí la informació:


Una llàstima, la veritat, ja que ja no hi vaig poder anar ara fa uns mesos i en tenia ganes. De totes maneres, m'acaben de dir que és probable que la setmana que ve hagi d'anar a treballar fora, pel que encara em faria més ràbia. A veure per qui ho substitueixen. I, si al final marxo, si algú vol una entrada per a veure Lebanon Hanover i un nou grup, només cal que m'ho digui i li envio la entrada per email.

Edito: al final sí que em van enviar fora a treballar, vaig regalar l'entrada a un amic i la va aprofitar. No van substituir els teloners per ningú i sembla ser que el concert tampoc va ser gran cosa.