diumenge, 4 de març del 2012

Icon of Coil - Existence in progress

Ja fa uns dies que en ntne comentava en un post aquí que Icon of Coil estarien a Barcelona. Ens deixava el següent link.

Llavors no estava anunciat al Facebook del grup, però ara ja hi consta. A part de què he pogut veure algun cartell anunciant el concert a la Salamandra el dissabte 14 d'abril.

No he estat jo mai gaire al cas d'aquest grup, però últimament els estic escoltant bastant i m'estan agradant. Tenen un to tirant a d'altres grups de Futurepop, però potser més fosc en alguns moments.

Per a l'espera, he decidit compartir la cançó Existence in Progress:



Potser la cançó que més m'agrada és la típica, Dead Enough for Live, però m'encanta aquest tros de la que he compartit:

"If I only cause you rain
I'll give you my skin
so you can feel, how I feel
This is my existence"


Pel que he pogut veure a Youtube, en directe sembla que enlloc de cantar cridi bastant al micro. Una llàstima perquè en alguns cds la veu sona molt bé.